torsdag 9 maj 2013

En månad idag ❤

Idag är våra tjejer en månad ❤ Herregud var har veckorna tagit vägen, antar att tiden går såhär fort när man har tre barn. Det har varit en väldigt lugn och mysig månad, vi har fått väldigt snälla tjejer som mest sover eller ligger snällt och tittar runt :) Nätterna sover de som små ljus, mellan 4-5 timmar innan det är dags för mat så jag ska verkligen inte klaga...runt 03-04 ammar jag och sedan sover vi till runt 07. Jag har inte haft något behov av att sova på dagarna vilket är väldigt skönt, det betyder ju att jag får tillräckligt med sömn på nätterna. Underbart att vakna och känna sig pigg på morgonen. Juni & Lily växer även som de ska och ökar i vikt, kan tänka mig att Lily även spräckt 3 kilos gränsen på måndag när det är dags för BVC igen. Det är i alla fall underbart att ha två små bebisar i huset och vi kunde inte vara mer lyckligt lottad som har tre underbart fina barn. Massa kärlek, skratt och glädje har fyllt våra dagar sen tvillingarna kom, och jag måste ju säga att det är verkligen häftigt att ha tvillingar, väldigt speciellt och inte alls så jobbigt som jag hade förväntat mig, trots att jag byter runt 20 blöjor per dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar