fredag 10 maj 2013

En olycka kommer sällan ensam!

Visst är det så man säger, en olycka kommer sällan ensam? Det började med att städmoppen gick sönder häromdagen, skit tänkte jag...inge roligt att lägga pengar på men ett måste :) Och i onsdags när jag gjorde i ordning frukost så tyckte jag att smöret var lite väl mjukt, jajemen kylskåpet hade lagt av. Astråkiga pengar som man hellre kunde ha lagt på något roligare, och vi åker ju inte bara på att köpa kylskåp utan självklart måste vi även ha en ny frys nu när vi ändå byter, de har typ 15 år på nacken. Och igår när jag startade bilen hörde jag något konstigt ljud från bakluckan, fattas bara att bilen går sönder också. Men lika glad åkte vi hem från backaplan igår och 11-tusen fattigare, man får tänka positivt. Det är ju bara materiella ting, vi har tre friska och välmående barn och bättre än så kan det inte bli ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar