fredag 17 maj 2013

En dag på stan

En dag på stan är aldrig fel, ställer mig alltid frågan varför man inte är där oftare. Det blev mysig lunch och lite shopping, faktiskt en kofta till mig själv...som jag förhoppningsvis kan använda till alla varma kvällar i sommar. Ikväll har det varit en sån där perfekt sommarkväll, klockan är snart tio och det är fortfarande 22 grader ute. Det är synd att Abbe just ikväll är på stan, annars hade vi nog suttit ute och njutit nu. Man måste ta vara på dessa kvällar för de är få. Idag är första kvällen sedan tvillingarna kom jag är själv vid läggning och det gick smärtfritt :) Det gäller bara att tajma att tjejerna har ätit så går de förhoppningsvis bra, känns i alla fall bra att kunna sköta den biten helt själv någon gång ibland så vi inte blir så beroende av tider...sedan är det ju skönt att vara 2 vuxna hemma när Oliver ska nattas, inte för att han behöver det utan ifall kaos skulle bryta ut. Nog ska Abbe också klara av detta när det är dags för mig att hänga på stan en fredagkväll. Hoppas ni alla har haft en mysig fredag!

 Redo för en sväng på stan!

Lily sov gott under hela vistelsen i stan

 Vi köpte med oss gottigott från Eriksberg, och fikade med Oliver efter förskolan

 Så här varmt var det klockan 17 idag, hoppas på många såna dagar i sommar

Tjejerna somnade gott i soffan medan mamma nattade storebror

2 kommentarer:

  1. Tjena Mallan,

    Hoppas du fick en lungn och bra kväll själv
    Hälsningar från ett kyligt Aberdeen .
    Kram
    Pappa Olsson

    SvaraRadera
  2. Snart så Malin är det dags för oss att ta en sväng ut på stan kvällstid för oss själva:)

    SvaraRadera