torsdag 30 augusti 2012

Morgonmys

Bland det bästa som finns är morgonmys, lugnt och skönt utan stress. Tvn har länge varit ganska så ointressant för Oliver men senaste veckorna har han kunnat sitta allt från 5min och nästan upp till en timme. Ny morgonrutin är att titta på Pippi, Vi på saltkråkan, Lotta eller Emil. Imorse satt han 40min framför Lotta medan jag fixade med andra morgon bestyr, perfa! Oliver har även blivit väldigt gosig och när man frågar om vi ska gå och mysa i soffan blir svaret sällan nej, generös med pussar är han också! Det är så himla mysigt när han kryper upp i soffan och gosar in sig bredvid mig, jag tar vara på alla dessa tillfällen för man vet aldrig när det tar slut! Njuter av varje sekund!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar