lördag 18 augusti 2012

En lördag i Torslanda

Lördagen fortsätter hemma hos familjen Olsson/Eriksson efter dagens leverans. Jag får äran att bara ta det lugnt hemma medan mina killar drar ned till Torslandavallen för lite träning, lite egen tid efter en händelserik vecka är ganska skönt kan jag lugnt lova :) Jag har ju som sagt så svårt att bara sitta still och inte göra något och speciellt efter en aktiv morgon som började 05.30. Så jag drog igång Kitchen aiden och bakade igen, inspirerad av världens finaste och underbaraste farmor! Och lyckan på det var att världens finaste granne kom och fikade med oss. Vad vore livet utan bak, familj och grannar. Nu fortsätter vi lördagen med att grilla lammfärshamburgare med lite annat gott. Trevlig lördagsmys på er alla!

Redo att ge sig av med pappa!

Älskade lilla unge!

När jag gör rulltårta fylld med färska bär och grädde tänker jag på min farmor!

Kanske inte lika fin och god som hennes men helt okej för att vara nybörjare!

Dags för sprint i hallen, sötisar!

Fina och gulliga Nelly var också på besök

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar