onsdag 22 augusti 2012

Dag 2 på förskolan!

Yeaj vi klarade även dag 2 utan några problem alls!! Vilken tur för mig att vi skulle ha inskolning inne idag när regnet vräkte ned :) Oliver hade nog velat vara ute för han stod vid fönstret och önskade att det var han som plaskade i alla vattenpölar! Jag säger bara det, dem som är förskolelärare gör verkligen ett grymt jobb. Vilket tålamod dem har, det finns liksom inga problem :)






Vi är i alla fall väldigt nöjda med inskolningen so far och förskolan, jag får positiva vibbar när jag kommer in där och Oliver springer direkt in och hälsar på alla. Här kommer han att få det bra och trivas det känner jag redan nu. Imorgon tar pappa Abbe över för en dag då jag har lite annat för mig, imorgon är det dags för första lunchen och hela tre timmar på förskolan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar