tisdag 28 augusti 2012

Inte långt från tårar

Idag blev det ett tårfyllt avsked mellan mor och son, med gråten i halsen vinkade jag hej då. Jag vet ju att så fort jag försvinner så blir allt bra men det skär i hjärtat att se sin älskade lilla son med utsträckta armar och tigertårarna rinner ned för kinden men det är bara att bita ihop och se glad ut! Han klarar det här!!! Och såklart när jag kom och hämtade honom så var allt glömt, efter jag gick imorse så hade han slutat gråta på en gång och varit en glad kille hela dagen. Första vilan gick mycket bra tyckte dem på förskolan, först ville han inte sova men efter lite sång och mys så somnade han och sov en hel timme! Vi är så himla stolta över vår lilla kille, älskade lilla unge....världens finaste. Mummy & Daddy loves you very much!



Smoothie mustasch och så söt, pappas blåbärssmoothie är väldigt poppis.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar