lördag 4 augusti 2012

Date med min älskade Kitchen Aid!

Åh vad jag älskar min Kitchen Aid, jag har verkligen saknat den när vi varit bortrest. Känns skönt att vara hemma så vi kan baka tillsammans igen! För att stilla bakabstinensen så blev det en toscakaka i långpanna och Leilas underbara kladdkakemuffins med en liten egen touch såklart! Det var superlänge sedan jag bakade dessa kladdiga läckerheter och jag har verkligen saknat dem, vi får se om det blir smarriga cuppisar eller om jag helt enkelt behåller dem utan topping! Måste erkänna att mina cupcake händer kliar som bara den :) Ett tips till er alla som bakar, det finns en bra anledning varför man inte köper billiga muffinsformar (se bild nedan)...det är värt att lägga det lilla extra om man vill att det ska se snyggt ut!







Det är inte värt att köpa muffinsformar för 15kr, det ser inte allt fint ut...hihi tur att det är gott i alla fall :)

1 kommentar:

  1. Tack för kaffet men hade varit gott med bakverket.
    Men man får väl ta ett marie kex.

    Kram

    SvaraRadera