måndag 20 augusti 2012

Dubai abstinens!

Som jag saknar Dubai, ibland kan jag bara ligga och drömma mig bort till denna underbara stad. Ibland blir man lite avundsjuk på min älskade far som bor där året om, tänk vilken dröm att få bo där!! I alla fall min dröm :) Det finns många underbara länder och städer men inget som slår så högt som Dubai, jag har aldrig känt mig så tryggt och säkert som jag gör där. Det är skrämmande hur det svenska samhället utvecklas, inget man vill att sina barn ska växa upp i. Drömmen om att få bo och leva utomlands är just nu enorm!

Underbara Jumairah Beach, där har man spenderat många timmar :)

Här bor lilla pappa, fint ska det vara :)

2 kommentarer:

  1. Tjena Mallan,

    Alla hjärtligt välkommen men nu inte så lämpligt runt 40 grader nu.
    Vi får väl träffas i Dubai under hösten.

    Lycka till med förskolan imorgon men det fixar Oliver lätt som en plätt.


    Kram
    Far

    SvaraRadera
  2. Hej papsen!
    Låter härligt, det var ju så länge sedan man var där nu :)Jag tror att Oliver skulle älska lazy river och havet :) Vi saknar dig!!!!
    Kram från oss

    SvaraRadera