lördag 26 februari 2011

Shop until you drop!

Hihi det hade jag kunnat gör idag på stan, gud så mycket fint det finns och så mycket fina vår - och sommarkläder för barn. Det var tur att vi bara fick drygt två timmar på oss för hade vi haft mer då hade man nog kommit hem några hundrarlappar fattigare. Håll er borta från Zara, där hade jag kunnat köpa mycket mer än vad jag gjorde. Mia, du som ska ta det lugnt med shoppande innan resan det är inte ens någon idé att gå dit för du kommer garanterat inte därifrån tomhänt :)

Vi hann även se pappas lag vinna matchen på Heden, Hjuvik glänste på fotbollsplan och vann matchen med 4-1, min älskling är så duktig!

Lite baskläder med kortärm från H&M
Tuffa kepsar som kommer användas i vår!
Fina kläder från Zara
Måste ju prova den nyinköpta kepsen, lite stor men den kommer bli perfa till våren
Stora killen, kan sitta själv i några sekunder

1 kommentar:

  1. Haha Malin!! Du skulle ha varnat tidigare, jag har redan gått loss på Zara! Kunde inte motstå, tänkte på Oliver fanns ascoola saker till killar:) inte lite heller som du köpte...du gick bananas kan man säga, fyfan vad vi ska shoppa i sommar innan ROXETTE!! Du vi måste fila på en riktigt rolig resa för reseklubben också:) Vi har mycket att stå i du och jag! Hälsa lilleman och storman från oss! Älskar er!

    PS. sa Abbe att vi anmälde oss till operation flytt?...om ni behöver våra muskler:)

    SvaraRadera