måndag 14 februari 2011

Glad alla hjärtans dag ♥

Idag är det precis ett år sedan vi fick reda på att jag var gravid Vilken lycka det var men samtidigt väldigt skrämmande, man hade ju ingen aning hur det skulle gå och vad man hade framför sig. Nu i efterhand måste jag säga att bli förälder slår allt, det finns inget som är så underbart. Älskar mitt lilla charmtroll så oerhört mycket. Sen jag gick på mammaledigt har det inte gått en enda dag som jag tyckt det varit tråkigt eller att det inte funnits något att göra...det finns ju hur mycket som helst att göra när man är mammaledig!! Jag har ju också haft sån tur att jag hamnat i en sån bra mammagrupp också.Vi ses ju minst en gång i veckan, vad hade jag gjort utan er ♥

I förmiddags var det väg - och mätning på BVC, vilken stor kille vi har  :) 6955kg och 65,5 cm lång. Vi fick även lite nyttig information angående mat hos Olivers BM, så nu kan vi utöka målen lite grann. Istället för en smakportion gröt kan vi nu börja med en hel portion, dvs om lilleman är intresserad att äta mer. Sen var det tydligen inga problem att ge två mål mat om dagen, som vi började med för några dagar sen:) Nä dags att göra i ordning Oliver för nu ska vi iväg igen. Hoppas ni alla får en mysig alla hjärtans dag, vi har i alla fall fått den bästa presenten man kan önska sig!

1 kommentar:

  1. Åhhh va gullig du e, jag vår mammagrupp e rätt tajt :o)

    Vi ska oxå mysa till det idag med 3-rätter å lite vin...lite vardagslyx är aldrig fel!

    SvaraRadera