fredag 18 februari 2011

Fix inför dopet!

Känns skönt att jag för en gång skull inte känner mig stressad och att allt går enligt planerna :) Abbe är ledig med oss idag, så då kan jag arbeta lite mer effektivt än när jag är själv med Oliver. Vi har faktiskt inte så mycket planerat idag, städningen hemma är precis klar och jag ska snart bege mig till affären och köpa det sista:) Ikväll blir det dukning och eventuellt hinner vi hem för lite fredagsmys också!
Åh vad vi längtar tills imorgon, då får vi träffa alla som vi inte sett på länge!!! Olivers gudmor kommer till Göteborg idag och oj vad han längtar efter henne, hehe det gör mammi också!! Och min underbara lilla guddotter Wera-Nicole kommer också och pappa Robert såklart :) Och dom bästa tjejerna från gotlandstiden kommer imorgon, lite tråkigt att inte alla kunde komma men så är det. Sen kommer fasters lilla favvo som jag inte träffat på flera veckor!!! Har faktiskt Ida-abstinens nu, längtar efter att få pussa på henne. Det är härligt med kalas då man får träffa alla goa släktingar och vänner som man inte träffar varje dag!

Nä dags att bege sig till affären, för sen ska jag pyssla lite inför dopet. Trevlig fredag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar