söndag 13 februari 2011

Far & Son Dag!

Världens finaste pojkar har jag ♥ Idag har det varit far & son dag nästan hela dagen, utom imorse när hela familjen tog en sväng till Allum i Partille. För er som inte redan vet så är Allum ett shoppingcenter utanför Göteborg. Abbe fick välja att åka dit eller till Frölunda Torg, enligt han själv var valet enkelt :) Vi fick i alla fall handlat det sista till dopet, så enligt min lista ska allt vara inhandlat inför nästa helgs dop...skönt!!!

När vi kom hem strax efter ett så fick Oliver och Abbe umgås på egen hand, jag har en hel del som skall fixas innan nästa helg och man får ju lite mer gjort när Abbe kan se efter lilleman. Så idag har jag börjat baka inför dopet och så blev det lite pyssel. Det gick ingen nöd på min grabbar som förgyllde sin dag med att ta en promenad, bus & lek samt lite tv-tittande. Jag är också nöjd med det jag lyckades åstadkomma under dessa timmar. Nu står en currykycklinggryta och puttrar på spisen så snart är det dags för söndagsmiddag! Därefter blir det mys med lillskruttis innan det är nattning, då ska jag slappa lite framför Solsidan och så blir det lite mer pyssel. Gäller att lägga sig i tid ikväll för imorgon har vi ett fullspäckat schema, busy busy busy!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar