lördag 19 februari 2011

Dopet avklarat!

Vilken dag det har varit, helt underbar blev den :) Tack alla för att ni var med och gjorde den så fin, och tack så himla mycket för alla fina presenter som Oliver fick. Oliver skötte ju sig galant i kyrkan och även på dopkaffet efter, min skruttis är så duktig men han var trött när vi kom hem. Nu sover han gott i sin säng och det gör snart mamma & pappa också!! Jag stör mig lite på att jag glömde ta fram kakorna med fotavtryck :) Tur att vi får besök här hemma imorgon så vi kan bjuda på dom, herregud jag och Abbe kommer att få äta kakor till vi storknar sen...hur mycket som helst kvar!

Nu får jag hitta ett nytt projekt att sysselsätta sig med nu när dopet är avklarat, kommer kännas lite tomt. Det har ju varit så kul att pyssla med alla förberedelser, vi får se vad jag hittar på! Dags att krypa till kojs tror jag, imorgon stundar middag hemma hos oss så då gäller det att man lyckats ladda batterierna igen!! Sov gott

1 kommentar:

  1. Där satt den...jag har funderat och funderat att jag tyckte det var nåt som fattades på dopet.....kakor med fotavtryck!! Malin din lilla fixare det är bara du som orkar göra en buffe av kakor och ändå har fler på lager! Det är bara du som orkar klippa ut 50 små fötter i olika blå nyanser och det är det som gör dig så himla söt vännen min! Saknar dig och din mysiga familj!

    SvaraRadera