söndag 16 december 2012

Gravid snart i vecka 21+0

Imorgon går jag in i graviditetsvecka 22 och det börjar kännas att det är två som tar plats i magen nu, ofattbart hur det kommer kännas om 10 veckor. Herregud om dem redan ligger och klämmer på nerver och lever rövare i magen så undrar jag hur det kommer kännas då :( Det är väl bara att bita ihop och se glad ut, och hoppas att jag slipper gå hela 40 veckor i alla fall. Senaste dagarna har tvilling 1 legat och klämt på en nerv som går ut i ryggen, så jag får ont och blir snabbt trött i ryggen. Hoppas att det släpper snart. Det kan även bero på att man sitter framför datorn flera timmar per dag, inte den bästa ställningen för en preggo som mig. Lite semester kommer sitta fint nu, så man kan slappa och ta det lugnt. Klockan 13 på torsdag så drar vi!!!

En liten kille som längtar efter sol och bad precis som mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar