söndag 2 december 2012

Barnvagnsdjungeln!

Då har vi varit ute i barnvagnsdjungeln, eller vi har kollat på den vagn som fallit mig bäst i smaken när det gäller smidighet, lätt som en plätt och så jäkla praktisk. Ska man ha tvillingar gäller det att tänka praktiskt och ta det alternativ som underlättar vardagen så mycket som möjligt. Det är en vagn som uppfyller mina krav att barnen är vända mot mig så länge som möjligt både i ligg och sittdel, lätta att ta med, inte tar allt för mycket plats, smidig att gå promenader med och väger väldigt lite :) Så jag var ju bara tvungen att släppa med mig Abbe för att titta på denna underbar vagn idag, och till min lättnad så håller han med mig på alla punkter och tycker att mitt val är det bästa. Så mina vänner det kommer att bli en Bugaboo Donkey Twin, jag är överlycklig!!!

Fast det blir såklart annan färg, men har inte bestämt vilken än med det lutar mot svart :)

Perfekt när man ska handla med två småttingar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar