lördag 28 januari 2012

Lycklish!

Känns som jag svävat på moln senaste dagarna och vill inte riktigt landa :) Bara njuter av att få vara hemma med min lilla kille, det händer ju så himla mycket i utvecklingen som jag inte alls har lust att missa :) Det är kanske dags att erkänna att jag trivs att vara den där hemmafrun som fixar och donar innan min man kommer hem(fast vi är ju inte gifta, i alla fall inte än!), som tar hand om vår älskade son och hitta på massa roligt med honom :) Därför kära vänner har jag beslutat mig för att vara hemma ytterligare 7 månader med vår lilla kille, och därmed avbryter vi inskolning och jag återgår till att vara mamma på heltid igen! Helt underbart ska det bli, nu kommer jag ha massa tid för vårt hem, vår son, att baka och inspireras av massa nytt, laga mat och allt annat en mamma tar hand om. Housewife it is!
Mammas lilla hjälpreda!

1 kommentar:

  1. Tjena fam Eriksson/Olsson kanon att man kan göra så .
    Ett bra beslut Oliver kommer att stor trivas och även mor och far.
    Kram
    Morfar

    SvaraRadera