onsdag 4 januari 2012

Internet is da shit!

Vad hade man egentligen gjort utan internet?? Jag hade då inte klarat mig långt vill jag lova er, så mycket som jag bidrar till näthandeln. Det är kläder, musik, elektronik, leksaker, hårprodukter, vitvaror,smycken, möbler etc. I år har jag inte ens brytt mig om att gå på mellandagsrean, varför trängas med massa andra människor när man kan gå på mellandagsrea på nätet?? Jag har i alla fall hittat massa fint och sluppit bli irriterad på alla människor samt att alla storlekar är slut :)
Oliver tycker också det är bra med näthandel, då slipper han sitta i vagnen och kan istället leka med sina leksaker :)

Igår fick jag ytterligare en bekräftelse på varför jag handlar nästan allt på nätet, det finns ju inga butiker som har lager längre...eller det verkar det som i alla fall. Jag var på hur många hemelektronikbutiker för att inhandla vår efterlängtade Ipad, men det var ingen som hade den på lager. Varför har man inte saker på lager under rean, och speciellt saker som inte är på rea?? Så less jag blev, och det blev inte bättre av dålig service. På MediaMarkt bad personalen mig att återkomma om en till två veckor, istället för att ringa till MediaMarkt i Högsbo och på Elgiganten försökte butiksbiträdet övertyga mig om att det inte är någon skilland på en vit eller svart Ipad...ingen skillnad?? Har man bestämt sig för en färg så är det väl en stor skillnad, tycker i alla fall jag :) Efter x antal timmar ute i handeln begav vi oss hemåt till kära Internet, en trogen vän där man hittar allt. Nu är vår vita 64GB Wifi + 3G beställd, åhhh längtar så tills den kommer. Me ♥ internet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar