tisdag 7 januari 2014

Träningsresultat 2013

I slutet av augusti 2013 började min resa med periodisk fasta, träning, mindre socker, hälsosam mat och räkna dagens kaloriintag. Jag har haft minst två ätardagar ibland fler, vi har varit på 5-veckors semester i Dubai, det har varit massa adventsfika och så vi har jag firat jul och nyår. Vissa veckor har varit mer strikt än andra, och en del veckor har jag hunnit med 5 pass på gymmet och vissa veckor bara ett eller två. Jag kan inte vara mer nöjd med årets resultat, tack vare en stöttande sambo som hjälpt till med barnen, gett råd och tips, och varit minst lika engagerad som jag själv varit om inte mer. Efter 17 veckor har jag uppnått följande resultat:

Kondition: Betydligt bättre än tidigare och jag klarar av att köra pass med backintervall utan några problem och klarar av en löprunda utan några problem

Styrka: Armar, ben och rygg är mycket starkare än tidigare och jag har blivit grym på squats med vikt

Vikt: Visar minus 5kg

Mått kring midja: Minskat hela 12 cm

Lite före och efter bilder måste jag ju ändå bjuda er på!

Bilden är tagen dagen innan jag började min resa

Bilden är tagen 17 veckor efter 

Bilden är tagen efter en vecka med periodiskfasta

I Dubai kom jag igång med backintervaller, ger grymma resultat

Efter 17v och 12 cm mindre runt midjan
Och 5 kg mindre på vågen

Nu taggar vi för Beach 2014 och ett grymt träningsår





3 kommentarer:

  1. Grymt härligt att se förvandlingen! Du borde vara förebild för många :-)

    SvaraRadera
  2. Tack vad gullig du är :) Är så roligt när man ser resultat och är nöjd, Och framförallt tycker det är roligt och bara längtar efter nästa pass. Nu laddar jag om för beach 2014. Ingen vass i år inte!!

    SvaraRadera
  3. Shit va grym du är Malin. En riktig inspiration.

    Puss på dig
    Maria E

    SvaraRadera