lördag 25 januari 2014

Kickstart på det nya året!

Kändes lätt som en plätt att ta sig till gymmet i början av året då man aldrig tog den där "julvilan" från gymmet, man gick bara dit och allt var som vanligt. Träning och kost fortsätter precis så som jag avslutade förra året, periodisk fasta, räkna kalorier, intervallträning och styrketräning. Lite plus att jag fått till några pass med min PT också, det har gjort att jag lärt mig mer om maskinerna samt att använda dem rätt, chinsmaskinen är tuff men gillar den. Det är en utmaning och nog ska jag också få till en eller två chins utan vikthjälp, det är mitt mål. Vågen minskar och midjan med, så det måste ju ändå betyda att jag gör något rätt :) Beach 2014 är inte långt bort så det gäller att ligga i kommande månader, och just nu är jag taggad som aldrig förr!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar