torsdag 2 januari 2014

Nyår i bilder!

Lite bilder från årets sista dag 2013, ett lugnt och mysigt nyårsfirande!

 Nyårsfint på bordet!


 Finaste prinsen :)

 Och prinsessorna

 Juni bus

 Lily bus

 Och Oliver bus

 Inga raketer hos oss utan vi höll oss till rislyktor :)

Morfar var med och firade in det nya året med oss, väldigt trevligt!

Min första hemlagade Focaccia med min egen vitlöksfyllning, det var definitivt inte sista gången jag bakade det brödet. Perfekt till soppa och såååå gott!

 Hummersoppa till förrätt, till huvudrätt blev det smördegsinbakad oxfile med gratinerad potatispuré och rödvinssås...tyvärr glömde jag bort kameran så det blev aldrig någon bild

 Efterrätt blev det Creme brulee som serverades med blåbär, min första creme brulee :)

 Morfar fick sig en partyhatt av Oliver!

Oliver showade fram till klockan var 23, sedan slängde han in handduken!

 Fyrverkerier på många gårdar på Låkeberget, mysigt!
 
Och så skålade vi in 2014 med champagne, ett helt perfekt nyår med vår älskade barn och som även firades in med världens finaste pappa!

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År

    Mycket trevlig kväll med allt som finns på nyår och lite till.

    Tackar och bockar
    Kram
    Morfar

    SvaraRadera