söndag 12 januari 2014

Minus då åker overallerna på!

Flera minusgrader och fy vad kallt det varit här idag, brrrrr. Solen har strålat men för kallt för att hänga utomhus, i alla fall för mig. Tjejerna bäddade jag ned i åkpåsen som är mycket varm och gosig samt deras nya overaller som vi tidigare inte haft någon användning för. Jag vill ju inte att dom skulle frysa därute, Abbe frågade mig om jag misstagit mig och trodde det var minus 20 och inte minus 2 :) Det hade tydligen varit två svettiga tjejer som han tog upp senare på em, måste säga att våra åkpåsar är grymma och så varma. Kan varmt rekommendera Bozz vinteråkpåse med lammskinn. Nu vet jag att jag kan minska på kläderna till nästa vilostund i minusgrader. Det blåste en hel del också idag och därför blev det lite extra kallt. Nu längtar jag efter sommaren, så mycket roligare.








- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: