måndag 8 oktober 2012

Renovering klar!!!

Åh äntligen är vardagsrummet klart, så himla skönt!! Det är lite meckigt att bo i kaos, damm, saker överallt, fotölj i hallen, och allt annat som en renovering bidrar med. Jag spenderade 2 timmar att städa vardagsrummet efter dem var klara igår, men nu är det fint! Ska bli skönt att vår bästa städhjälp börjar igen nästa vecka, fina fönster ska jag även få. Om någon är intresserad av städhjälp och vill ha en som är BRA!! Bara att höra av sig till mig så får ni numret! Tillbaka till renovering, vi är ju långt ifrån klara med all renovering. Nästa projekt är att riva bort tapet och måla om på övervåningen, det är ett litet större projekt som vi får vänta med till december eller januari...nu när man blev så nöjd med vardagsrummet vill man göra alla rum och även trappen!!! Jag har hört att man aldrig slutar renovera när man väl börjar, vi låg på latsidan ett år men nu när vi båda jobbar är det dags att börja piffa till vårt radhus! Vem vet kanske har vi sådan tur att det blir ommålning av fasad nästa år...jag vet i alla fall en till familj som är redo att byta färg, få se om vi får med resten av gänget!

Spännande när grabbarna jobbar!
 
Till och med så här spännande så Oliver la sig på trappan och tittade imponerat på när den nya öppningen fick sig en list!
 
Så här fint har vi fått det nu!
 
Och så här ser det ut från hallen!

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    Ser ju jätte trevligt och fint ut.
    Gillar när den lilla inspektören ligger och synar.

    Kram
    Hälsa Alla

    SvaraRadera