tisdag 2 oktober 2012

Mateus, äntligen i mitt hem!

Äntligen har jag fått köpa mina första tallrikar av märket Mateus, åh älskar detta porslin. Det är ju så himla fint!!! Har länge gått och pratat om att köpa deras tallrikar med spets och dem stora tallrikarna utan spets men det har liksom aldrig blivit av, tills igår! Älskar att få presentkort eller pengar när jag fyller år, då kan man gå och unna sig precis vad man vill. Många tycker det är tråkigt med presentkort men jag älskar det! Nu har samlingen börjat och kommande månader kommer det handlas mer Mateus, kanske en tallrik i månaden eller något sånt, är i alla fall himla glad över mina först 4 tallrikar!

Mitt köp!
 

Det här har jag sedan tidigare, fint serveringsfat av märket Mateus och två matchande skålar!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar