måndag 1 oktober 2012

Födelsedag 2, min dag!

Igår firade vi lilla mig hela dagen lång, vilken perfekt födelsedag det blev. Tack alla som var med och firade mig och för alla presenter! Har fått blommor, presentkort x ett flertal, pengar och en Segway tur :) Det blev lunch med Ceasarsallad och efter det dukade vi upp lite gottigott att fika. Dagen till ära bakade jag en prinsesstårta, blev väldigt nöjd med smakerna och tårtans utseende får också ett ok :) Tack alla för alla gratulationer och uppvaktningar, ni alla gjorde min dag extra speciell. Nu njuter jag av min sista lediga vecka och gör alla måsten. Trevlig kväll på er!

Prinsesstårta made by me!
 
Lite dekorationer som jag såklart gjort själv :)
 
Ida kom också och firade faster!
 
Abbe spelar boll och leker med barnen
 
 Inte alls lika lätt att ta kort med lilleman längre!
 
Superfina blommor från min lilla pappa!
 
 Ljus = Höstmys
 
 Det räcker ju inte med tårta, måste ju ha bullar också!
 
Och chokladbollar, drömrulltårta och havreflarn
 
Här har vi en tjej som är lika fikagalen som sin kusin :)
 
Roligt kort som jag fick, en cd med hits från det år jag föddes :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar