torsdag 4 oktober 2012

Renovering av vardagsrum pågår!

Nu är vi äntligen igång med vardagsrummet, planen var väl att målarna skulle vara klara nu men så går jag och ändrar mig mitt i allt och vill nu även att dem tar bort pizzavalvet! Så snart mina vänner är det kära valvet borta. Det här medför att det blev lite hastiga ändringar och därmed får vi stå ut med dem lite längre men vad tusan ska man ändå renovera så är det väl lika bra att ta det på samma gång. Åh längtar så tills det blir klart!!! Det kommer att bli så himla bra, och jag kommer känna mig så nöjd varje gång jag går in i vardagsrummet! Här kommer lite bilder hur det såg ut och ser ut nu!

Innan vi började så det ut så här!
 
En minnesbild av det ljuvliga valvet, nu är det borta!!!
 
Bort med tapeten!
 
På med spackel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar