måndag 29 oktober 2012

Dagens tips!

Idag gjorde jag ytterligare ett fynd och därmed måste jag ju såklart tipsa alla kära vänner. Har ni hört talats om Lets Deal eller Groupon? Där man kan tjäna hundralappar eller tusenlappar beroende på vad man köper. Jag älskar allt som har med rabatter och göra, ju mindre jag kan betala för en bra produkt ju bättre :) Jag har hört så mycket gott om Prolash, det är ett serum som gör dina ögonfransar längre och tätare. Eller hur har jag tänkt! Men nu har jag hört från flera att det verkligen fungerar och dem har alla sett resultat så jag har själv varit sugen att prova på. Men att betala 1000kr för en produkt som man egentligen inte vet kommer fungera på sig själv är lite väl mycket tycker jag men så får jag dagens deal från Groupon idag...199kr inkl frakt...då kan inte ens jag tacka nej! Nu återstår det att se om produkten uppfyller mina krav!
Dagens deal hos Groupon,, Prolash 199kr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar