söndag 13 november 2011

Time has come to say bye....

Då är snart tiden inne för att säga hej då till min nuvarande arbetsgivare, för jag har fått nytt jobb! Det är dags för mig att lämna min kära arbetsplats Berg Propulsion efter 4 och ett halvt år, år som har varit fantastiska och så minnesvärda. Jag sadlar om helt och byter till dental branschen, ska bli så spännande. No more AX, vilket jag såklart kommer sakna och framförallt alla goa och underbara arbetskamrater, ni kommer att vara saknad varje dag. Men jag hoppas att ni fortfarande vill hålla kontakten med mig.

Ett erbjudande kom som jag helt enkelt inte kunde motstå och det var helt enkelt för bra för att vara sant och som våra liv ser ut nu efter Oliver kom till världen så har värderingar och annat ändrats en hel del. Nu är det arbetstider, hämtning, lämning osv som skall passa in i vår nya vardag. Företaget är relativt nystartat och det ska bli så roligt att få vara med från början. Jag kommer att vara ansvarig för logistik och delar av ekonomin, och så fint som min nya arbetsgivare kallade mig till vår leverantör " logistic manager" :). Ja, som sagt i vår då väntar nya och spännande utmaningar för mig och min familj. Jag vill tacka Bergs för dessa underbara år och ni kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar