måndag 14 november 2011

Ny vecka med nya utmaningar

Måndag igen, oj så veckorna går...snart är det ju jul! Den här veckan kommer att se lite annorlunda ut för oss, jag ska få hänga med mitt nya jobb till Stockholm på Dentalmässa...såååå skoj och spännande, liten kick off med det nya jobbet är inte helt fel. Men det betyder tyvärr att jag kommer vara ifrån Oliver onsdag till lördag kväll, sådan ångest nu men hoppas att det kommer gå bra. Jag vet ju att jag kommer längta så jag nästan dör men jag vet ju att han är i trygga händer här hemma, det blir kick off med pappa dessa dagar :)
Mammas lilla glada buspojke
Tittut mamma!
Det ska bli väldigt roligt att få vara med på mässan där företaget kommer ha en egen monter, och träffa en del av våra kommande och nuvarande kunder. Nu får jag även möjlighet att lära känna mina nya goa kollegor! Ett plus med resan är ju att man får besöka huvudstaden och äta smarrig hotellfrukost i tre dagar, att bo på hotell är jag sisådär intresserad av...hade varit goare att få sova i sin egen säng och trängas med Oliver och Abbe :) Det kommer ju inte att bli någon vidare fritid så vi får se vad jag hinner med av huvudstaden men jag vet i alla fall att vi har en rolig kväll på Stockholms gator att se framemot. Stockholm here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar