lördag 26 november 2011

Nya möbler på plats

Helt otroligt, det tog 3 och en halv arbetsdag för våra möbler att levereras till Låkeberget. Det är inte många butiker som har sådan service, jag kan varmt rekommendera www.trademax.se , bra priser samt leveranstider. Vi är så grymt nöjd med våra nya möbler. och vår gamla soffa passar jättebra på övervåningen. Där kommer det bli mys för Oliver, ett eget litet allrum där han kan titta på tv och leka :)
Och bärhjälp fick vi, vilken tur att Ida och morbror Mattias är ledig på fredagar!
Kusingos, gosigos
Nya soffan måste ju såklart provsittas....
Och godkänd blev den!
Glada barn
Sötisar ♥
Jag tror att jag har hittat ett nytt brinnande intresse, inredning. Inte för att jag är så speciellt duktigt men det är ju så himla skoj och det finns ju så mycket fint att köpa. Jag kan sitta i timmar på webben och bara kolla på inredning och jämföra priser på olika hemsidor, det är skrämmande hur fort tiden går när man surfar :)
Ny soffa, fotölj och soffbord!
Mysipys
Vi avslutade en mycket bra dag med Sushi och vin!

1 kommentar:

  1. Ja man längtar redan att besöka Låkeberget till Jul.
    Ser mycket hemtrevligt och myssigt ut.
    Här i Namibia är det inte så mycket jul pyssel.
    Med charmtrollen som är för goo tur att det snart är jul.

    Kram
    Morfar

    SvaraRadera