onsdag 9 november 2011

Lina back in the house

I måndags fick vi Linas matkasse efter nästan ett års uppehåll, nu i efterhand är jag riktigt glad att jag glömde avboka leveransen. Det var riktigt smarriga och goda recept den här veckan, igår provade vi på att laga krämig älgfärspanna med champinjoner och det var sååå himla gott. Jag tycker verkligen att det är så skönt att slippa tänka på vad man ska laga för mat och framförallt är det skönt att slippa handlingen, även fast jag är en av dom som verkligen älskar att gå i mataffärer :) Det är även billigare för oss att handla Linas matkasse eftersom jag inte är den mest ekonomiska personen när det gäller handling. När vardagen börjar för oss i januari så är det två saker som vi kommer låta andra göra åt oss, och det känns faktiskt skönt att veta att den möjligheten finns. Den andra saken kan man lätt gissa vad det är så det behöver jag inte ens berätta :)

Ikväll bjuds det på mandelgratinerad torsk med potatis, lovillovi Linas matkasse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar