lördag 12 november 2011

Nu börjar det hända saker!

Äntligen börjar det ta fart i hemmet, två månader har jag letat lampkärmar till mina fönsterlampor och nu äntligen har jag hittat dom. Jag kan väl inte direkt påstå att jag letat effektivt heller så därför har det tagit sådan tid. Det börjar även hända saker i vår hall, byrån är på plats och lite dekoration. Nu är det bara en ny spegel, tavla och något  att sitta på så är vi nästan i fas :) I helgen får vi äntligen upp gardinstänger i vardagsrummet så nu ni får jag upp mina fina nya gardiner. Vi har även spanat in tv-bänk, nytt tv-bord, matta, ett skåp till vardagsrummet och golvlampan är på väg :) Sedan har vi övervåning och en ny soffa på nedervåning kvar men det får vänta lite, man kan ju inte ta allt på en gång. Men oj så roligt det här är, och stort tack till gulliga E som har bidragit med massor av inspiration och hjälp :) Hade man obegränsat med pengar så hade man kunnat shoppa hur mycket som helst, det finns ju så oerhört mycket fint. Nedan lite smakprov på hur vi har det just nu!
Köket med nya fina lampor :)
Nya detaljer i hallen gör att det äntligen börjar bli lite mysigt där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar