måndag 2 september 2013

Välkommen hösten

Nu är hösten här, inga tvivel. Det är med både glädje och sorg jag välkomnar hösten. Glädjen befinner sig i att äntligen få tända lite ljus till fredagsmyset och sorgen är alla tråkiga regniga dagar kommande veckor. Jag gillar hösten en månad, sedan får det gärna bli sommar igen, samma gäller vintern. Gillar första snön men ogillar slask, blåsiga dagar och allt annat skitväder som västkusten kommer bjuda på kommande månader. Ska bli skönt att slippa delar av hösten och början av vintern, det kommer göra att hösten och vintern inte känns lika lång. Denna höst och september månad kommer bli mycket fokus på kost och träning för min del, äntligen ska jag komma i form efter en tvillinggraviditet. Känner mig taggad och har så otroligt mycket positiv energi. Vi ska även fira två gamlingar här hemma, Abbe som fyller 34 år och jag som fyller 32 år.  Och så blir tjejerna fem månader och mitt älskade gudbarn fyller 3 år. En månad fylld med massa roligt med andra ord, och snart så åker vi.  Men nu säger jag i alla fall välkommen hösten och alla färgglada löv!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar