tisdag 24 september 2013

En månad med periodisk fasta!

Tänk vad tiden går fort, redan en månad med periodisk fasta. En hel månad utan frukost!!! Om jag saknar det? Nä faktiskt inte, det ska i så fall vara på helgerna när man har lite mer tid för att sitta ned och njuta. Men nu kommer jag att fortsätta såhär ett tag, i Dubai kommer vi att unna oss lite frukost när vi bor på hotell och så men kommer ändå vara ganska strikt, periodisk fasta fungerar ju faktiskt även om man är på semester :) Jag har verkligen sett resultat med den här fastan, och man känner och ser hur kroppen har minskat. Jag har totalt gått ned 4kg, första veckan gick jag ned 2.5kg och sedan har jag gått ned ett halvt kilo i veckan. Jag har minskat runt magen,armar, ben, rumpa och bröst...ja lite här och där :) Vi tog mått innan jag började och har tagit bilder, imponerand av resultatet efter två veckor så det ska bli spännande att se de nya måtten på fredag.


Träning har jag även kommit igång med, kör min squat challenge och plankan hemma . Sedan går jag och tränar med en kompis 3 gånger i veckan, roligt att man kan följas åt på den här resan. Peppa och heja på med tyngder på gymmet, underbart!! Tänk ändå hur fort man anpassar sig med en diet, och det är ju så roligt när man ser resultat. Man går bara och längtar till de dagar som man ska träna, och när man väl får äta njuter man av varje mål och går inte runt och är hungrig. Resan fortsätter och än är vi inte i mål!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar