torsdag 12 september 2013

Gör det enkelt

I år får det bli ett enkelt kalas, inget bak och inga förberedelser. Lite tråkigt är det, men så är det när vi ska gotta oss i solen när Oliver fyller 3 år. I år blir det kalas på Bushuset, har mycket som ska vara gjort innan vi åker och håller på med planering av resa osv så därför blev det den enkla vägen den här gången. Dock tror jag att barnen kommer föredra den här varianten, kalas på Bushuset är ju inte heller helt fel. Oliver har blivit bjuden på lite olika kalas av kompisar så det är dags att bjuda igen nu :) Alternativet att inte ha något kalas alls fanns inte på kartan. Han har själv valt vilka kompisar som ska få komma på kalaset och 13 inbjudningar har gått ut. Oliver går nu bara och längtar efter den här dagen, så vi hoppas att så många som möjligt kan komma! Tror det eller ej, men den här varianten för en fixtokig tjej som mig är den billiga vägen ut, hade jag själv gått loss på ett 3-årskalas vill jag inte ens tänka på vad det hade slutat med. Jag får se framemot julstök och 1-årskalas i vår i stället!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar