tisdag 3 september 2013

Sammanfattar veckan med periodisk fasta

Då var det dags att sammanfatta en vecka med periodisk fasta som har gått bättre än förväntat. Lättare diet/fasta får man leta efter som har gett grymma resultat redan efter en vecka, jag är imponerad. Jag känner mig piggare, mätt och har enormt mycket energi. Och ändå så äter jag hela tiden känns det som. Unnade mig lite gott i helgen, fredag och lördag men det måste man göra. Det är ju inte så att mitt mål är att aldrig mer unna mig lite gott då och då. Någon dag i veckan måste man unna sig något men inte varje dag. Det jag även gillar med den här fastan är att man bara äter under 8 timmar, då slipper man ha koll på att man ska äta t ex var tredje timme eller inte stoppa i sig si och så. Maten smakar också så mycket bättre när man avstår frukosten och fastar under 16timmar, vid 12 tiden är man grymt hungrig och njuter verkligen av maten. Jag har även fått ett matschema som Abbe håller i, där skriver vi upp all mat och håller koll på kaloriintaget under dagen. Jag kan varmt rekommendera periodisk fasta för er som vill prova på något nytt och verkligen se resultat!
Före och efter bild är lite väl tidigt så det får bli en dagens outfit istället :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar