lördag 29 september 2012

Planering för födelsedag 2 & 3 pågår!

Nu är det full planering och förberedelser inför födelsedag 2 & 3, inte så mycket för 2 som för 3 :) Imorgon ska vi ha lite födelsedagsfirande för lilla mig, men det blir inget stort...finns egentligen ingen anledning att fira att man fyller 31 år!!!! Hjälp!!! Vart har alla åren tagit vägen??? Skrämmande vad tiden går fort, tänk att det snart har gått 2 år sedan världens goaste och snällaste kille föddes, det är alltså födelsedag 3 som ska firas så att det står härligt till. Det bästa som finns är att planera inför ett födelsedagskalas, litet som stort spelar egentligen ingen roll för mig....jag går alltid all in! Jag har nog gått igenom det flesta party/kalas sidorna på nätet, hehe och jag har även fått in en beställning all the way from London! Det som inte finns i Sverige får man gå till andra länder för, och leveransen är betydligt snabbare vill jag lova. Det tog inte många dagar så var det på plats! Jag tycker i övrigt att många webshops i Sverige saknar komplett utbud så att man måste beställa från flera olika, och det känns bara så tråkigt att betala mellan 60-100kr i frakt för något som kanske kostar 50kr. En besvikelse är även Partybutiken på Frölunda torg, varför har man hattar i ett tema men inte muggar? Känns lite dåligt måste jag säga, nu när dem uttrycker sig för att vara sååååå bra. Nä då gillar jag butikerna utomlands, de har ofta ett komplett utbud. Det är två veckor idag till det är dags för Olivers kalas, och till veckan måste det sista fixas. För veckan efter börjar jag jobba på mitt nya jobb och då kommer jag inte att hinna så mycket! Just nu känner jag att jag har hyfsat koll på allt men paniken kommer väl dagarna innan :) Nä dags att återgå till lite fix inför morgondagens firande, trevlig lördag på er alla!

Havreflarn med smörkräm, dessa gjorde alltid mamma när vi var små...såååå goda!
 
Det blev så mycket smörkräm över när jag gjorde havreflarnen (allergisk mot för mycket florsocker i frosting/smörkräm) så det blev även en drömrulltårta, den är hur enkla som helst att göra och så god!
 
 

1 kommentar:

  1. 30/9 2012

    STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MALIN

    Kram
    Pappa

    SvaraRadera