måndag 17 september 2012

Påskrivit & Klart

Då är alla papper påskrivna och klar, den 8 oktober får jag en ny arbetsgivare, nämligen Swedish Match! Åh det ska bli såååå roligt, och min tjänst kommer innefatta så himla roliga och varierande arbetsuppgifter och utvecklingsmöjligheterna är enorma. Det här kommer bli kanon känner jag, bara går och väntar på att få börja nu. Nu återstår det tre hela veckor tills jag börjar så nu kan man bara njuta och ha semester fram till dess, Oliver går ju på förskolan 25 timmar i veckan fram till jag börjar sedan går han upp på heltid. Det ska bli spännande och se hur allt det praktiska med lämning, hämtning, VAB och allt annat kommer fungera. Vi har en stor utmaning framför oss men jag tror inte att vi kommer få några större problem, Abbe och jag har aldrig haft problem att samarbeta och vi delar ganska lika här hemma. Det ska bli skönt att hoppa ur dessa mammalediga byxor och få ta på sig nya och snygga kläder, jag tror allt det stundar en shoppingrunda för att införskaffa lite kontorskläder. Lyckan är enorm hos familjen Olsson/Eriksson, firar detta med att baka bullar till Abbes födelsedag! Kram på er alla.



1 kommentar:

  1. Tjena Malin,

    Bara att höja på hatten igen.

    Grattis Lycka till

    Kram
    Far

    SvaraRadera