tisdag 4 september 2012

Inte Olivers dag idag!

Nä ni, idag är det varken min eller Olivers dag. Jag trött och ont i huvudet, och Oliver har varit grinig från och till på förskolan idag samt ingen matlust. Men det är väl så att man kan inte må bra varje dag, ibland måste man få ha en sån där bläää dag :) Det tar på krafterna att vara på förskolan, snacka om att det är en trött kille jag hämtar på förskolan varje dag...hur länge är det så här??? Han orkar knappt att leka, vill bara titta på tv med napp och nalle. Jag har bestämt mig att inte ta någon strid med napp och nalle nu i början, Oliver är så trött och jag vill inte ha en kille som går runt och gnäller fram till läggdags. På förskolan säger dem att det går i ett ute på gården och han är oftast så trött till lunch att han knappt orkar äta något, det är väl en stor omställning att vara på förskolan för oss båda. Jag är helt slut på kvällarna :) Men hej och hå vi kämpar på och hoppas på en mycket bättre dag imorgon!


En väldigt trött kille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar