fredag 8 juli 2011

Semesterstängt!

Kan faktiskt instämma att bloggen inte håller samma standard som tidigare med dagliga inlägg men när man har besök är det svårt att hinna med bloggen så den har haft semester senaste dagarna. Men nu ska vi försöka hålla er alla lite mer up to date!
Ris är den absolut perfekta sysselsättningen om man inte vill ge massa majskrokar!

Vi har haft besök av Olivers mormor och farbror Kent, det har varit väldigt trevligt. Skönt att få lite avlastning och inte behöva ta med Oliver överallt, det är lyx att bara kunna åka iväg och handla helt själv mitt i veckan! Eller att slippa byta alla blöjor under dagen eller t ex slippa att ge Oliver ett mål mat :) Missförstå mig inte nu, jag älskar att ta hand om min underbar son men ibland är det skönt att slippa alla måsten. Ni som har barn och har era föräldrar i samma stad ni vet inte hur bra ni har det :) Det är inte helt fel att få lite hjälp då och då!
Roligt med besök (Fotografen har tydligen också gått på semester, därmed blev det bara ett kort)
Efter en veckas besök med många mysiga och härliga dagar med mormor och Kent fick vi ett till besök från Norrland. Mia och Ante kom på besök med sina fina barn, vi pluggade ihop på Gotland. Alltid roligt att träffa kompisar från pluggtiden, man kan verkligen säga att våra liv ser annorlunda ut idag än vad det gjorde då:) Det var verkligen fyra underbara år, mycket skratt och party! Jag träffade även Olivers underbara pappa på Gotland, det fanns nog en mening med att jag valde att åka till en ön som jag aldrig tidigare hade varit på. Tyvärr stannade familjen Söderström/Nilsson bara en natt, vi får hoppas att dem stannar längre nästa gång!
Gå runt bordet är en ny sysselsättning som Oliver gillar!

Nu blir det lugnt på besökfronten fram till slutet av juli. På söndag bär det av till Sundsvall för nästan två veckors semester, det ska bli gött! Oliver ser framemot häng med världens bästa pappa, morfar, kusin Ida, morbror och moster Catherine och det gör jag med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar