onsdag 27 november 2013

Vintertider!

Usch nu har tiden kommit, tiden då man fryser konstant utomhus....dvs om man inte klär på sig rätt. Jag är vanligtvis inte mamman man hittar i lekplatsen under vintersäsongen, hatar att att bli för varm eller för kall. Stå och huttra vid en lekplats är inte min grej helt enkelt :) Förra året var jag dessutom gravid och hade definitivt inte lust. Men i år har jag funderat mycket på det där, alla andra pratar om hur de går på promenader och till lekplatsen när det är minusgrader, men inte vi inte. Tänkte att i år ska jag vara den där mamman man ibland hittar vid lekplatsen under vinterhalvåret och därför har jag nu beställt en varm och go jacka för att klara av kylan. Hittade den där jackan jag bara måste ha, Miss Smith. Idag flyttar min nya SVEA jacka hem till min vintergarderob!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar