söndag 10 november 2013

Periodiskfasta och träning på semestern

Konstig tycker nog många men har man ett mål så har man, och vill man må bra och nå sitt mål så gäller det att ligga i även om det är semester. Nu har jag inte varit så noggrann som jag är hemma men fått in 4-5 träningspass vilket är mer än vad jag hinner hemma men så har jag ätit lite onyttigare här. Det har blivit ett gäng frappe på Starbucks, gott att dricka vid middagar och kvällar, en glass när jag känt för en och så har jag inte räknat kalorier som jag gör hemma. Nu har jag i och för sig lärt mig uppskatta vad jag stoppat i mig så kalorierna har man ändå hyfsat koll på. Periodiska fasta fungerar ju lika bra här som hemma, man är så inne i det så jag tänker inte ens på det. Vi unnade oss god frukost när vi bodde på resort och hotell men annars har jag hållit mig till goda luncher och middagar samt gott att dricka. Jag har även kommit igång med intervallträning och det har gett resultat.....på magen och kondition. Jag kan nog känna mig nöjd med mina träningsresultat på 4 veckor, och nu kämpar jag på sista veckan som blir vår 5:e vecka. Än är jag inte klar på Wafi's gym som jag för övrigt bara Älskar!!! Mina annars orörda träningskläder som alltid följer med på semestern har nu använts flitigt och även ett gäng nya hänger med hem till Sverige!

































- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Vilken förändring du genomgått! Härligt att se - det är aldrig försent att ändra sin livsstil :o)

    SvaraRadera