lördag 23 november 2013

Kraschad vagn

Tänk att Turkish airlines även lyckades få mig förbannad på hemresan, så arg som jag var den 10 oktober slog nog alla rekord. Har aldrig varit så arg som jag var då, men så hade vi en bra flygning utan förseningar på hemväg och allt var helt ok men så landar vi i Göteborg. Vi hämtar ut bagaget och airshells med vår vagn. Öppnar vagnväskan och och ser att sittdelen gått av, hur fan lyckas man??? Utan vagn och 3 barn, bra kombination eller hur? Men jag ska nog se till att dom får betala för det här, först att jag fått vara vagnlös och även för den ny sittdelen. Snälla Turkish airlines ge mig en bra anledning varför jag någonsin ska flyga med er igen!!! Snacka om att man blir less :)








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar