lördag 9 november 2013

Emirates Park Zoo

Jag hade väl inte så höga förväntningar på detta zoo men trodde faktiskt att det skulle vara någorlunda bra i alla fall. Det var definitivt inte värt 1 timmes bilfärd, inträdet kan jag inte klaga på då jag bara betalade 50kr för båda men kommer inte att rekommendera detta vidare, nästan alla djur satt i burar vilket var ett stort minus och utbudet var väl sisådär. Jag fattar inte, araberna kan bygga skyhöga byggnader, enorma shoppingcenter, kosta på vägar och stränder, anpassa samhället för barnfamiljer och allt annat man kan tänka sig men det här med Zoo det har dom inte riktigt fått till..... än. Jättekonstigt tycker jag men kanske det här med djur inte är av intresse. Oliver hade i alla fall skoj och fick hjälpa till att mata djuren, mycket uppskattat. Så tyvärr levererade inte Emirates Park Zoo men vi stannade i alla fall i 30 minuter så lite fick vi i alla fall se!





















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar