tisdag 27 augusti 2013

Periodisk fasta, nu kör vi!

Nu är det dags att ta tag i mammahullet, jag har några kilon som ska vara borta tills resan och med min PT kommer det här att gå vägen...det känner jag. Dags för pw innan lunch och börja träna på gymmet, det ska bli grymt skoj. Periodisk fasta kör jag igång med idag, det betyder att man inte äter på minst 16 timmar, i alla fall den varianten jag kommer att köra. So bye bye frukost!!! Abbe har kört det i flera månader nu och det har verkligen gett resultat. Nu har inte han kört det för att gå ned i vikt utan för att få bort fett ur kroppen men jag tror att den här metoden även kan fungera på mig. Nu börjar resan, 4 kilo lättare är målet innan den 10 oktober och jag tror nog att med rätt inställning kommer det här att gå vägen. Känns skönt att det finns gym och pool där pappa bor i Dubai, morgonträningen räddad och jag behöver inte oroa mig för att gå upp alla kilon under semestern. Nu är det hårdkörning och jag är så jäkla taggad!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar