torsdag 29 augusti 2013

Första dygnen mot ett slankare liv!

Sammanfattar första dygnen med periodisk fasta som lyckade dygn, det var länge sedan jag kände mig så pigg och mätt. Konstigt det där, äter mindre än vad jag brukar göra men inga sötsaker. Det är nog dessa sötsaker som gör att man känner sig konstant hungrig och blir trött av. Känns som att den här fastan kommer att ge mig den kickstart som jag behöver samt goda resultat. Abbe håller koll på mitt kaloriintag och jag har svårt att komma upp i de kalorier som han tycker jag bör äta, det känns som att jag äter hela tiden och efter klockan 19 vill jag helst inte stoppa i mig mer mat. Det är intressant att titta på matschemat vad man stoppat i sig under dagen och hur mycket kalorier varje mål innehåller, tack älskling för att du hjälper mig och stöttar mig :) Nu kör vi hårt tills imorgon, sedan är det dags för fredagsmys och då får man unna sig lite gott!




2 kommentarer:

  1. keep it up!

    Jag ska köra squat challenge få en kickinass rumpa! haha skoja bara men det kan aldrig skada att få den lite fastare, ska du hänga på?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter spännande. Det är klart jag är på :))

      Radera