fredag 23 augusti 2013

Det vankas tvillingdop!

Senaste dagarna har varit fullspäckade med förberedelserna inför morgondagens tvillingdop. Helt ofattbart att vi faktiskt ska döpa två barn, haha lika förvånad var prästen. Häftigt kommer det att bli och en dag vi alla kommer minnas ❤ Det är mycket som ska fixas och tiden bara rinner iväg, men jag har ju sådan tur att världens finaste vän Ewelina har hjälpt mig med mycket tips och råd, det gör ju allt mycket lättare när man kan bolla ihop. Idag står det mycket på schemat men jag känner mig ändå lugn, lite konstigt det där. Jag har blivit så mycket lugnare sedan tjejerna kom och tar allt med ro, men har ändå stenkoll på läget. Dags att packa Oliver väska, han ska tillbringa dagen med nära och kära, och sedan övernatta hos kusinvitamin. Det är klarblå himmel, varmt och sol...dagen kunde inte börja så mycket bättre!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar