onsdag 3 juli 2013

Semester!

En familjemedlem har nu påbörjat sin semester i Norrland, vår lille prins Oliver! Han flög igår med morfar till Sundsvall där han kommer spendera 3 härliga veckor, om några dagar är vi också där. Det är så tyst och tomt hemma nu när Oliver har åkt, ingen som gnäller eller vill ha min uppmärksamhet, ingen som ger mig såna där speciella pussar som bara Oliver kan ge, och ingen som ställer underbara frågor, känns väldigt konstigt att han inte är hemma! Det är tur att vi har snälla grannar som gärna bjuder mig på fika så att timmarna bara flög iväg igår eftermiddag, vad hade jag annars gjort av all tid. Idag stundar lunch med mina favoritgrannar och efter det måste jag ta tag i kökets alla skåp, passar på att göra sommarfint när Oliver är borta och ingen andra måsten kallar. Ha en underbar dag alla fina!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar