onsdag 3 juli 2013

Lite måsten på vår resa!

Jag har inte varit i Dubai på flera år så jag bara längtar efter att få sätta mina fötter på Dubai airport, känna värmen slå mot ansiktet när man går igenom flygplatsens dörrar, se alla som står och väntar på familj och vänner, se alla lyxiga bilar som man bara ser i Dubai och bara känna att här ska vi tillbringa fem härliga veckor och framförallt Olivers 3-årsdag! Att göra listan har redan börjat bildas och det finns så mycket jag vill göra, och under fem veckor borde vi hinna alla måsten. Högst upp på listan är att ligga vid morfars pool och bara slappa och bada, skönt att ha precis allt inom "walking distance" eftersom han bor mitt i smeten kommer vi att ha nära till beach och shopping. Om ungefär 3 månader är vi där, läääängtar!

 Underbar pool där moffis bor, till och med poolbar finns det!

 Burj Khalifa får det allt bli ett besök till....om vi vågar!

 Här kommer vi spendera massor av dagar, Jumeriah beach!

Wild Wadi kanske skulle vara något för Oliver?!

Shopping såklart, här Dubai Mall

Champange brunch på Spectrum one!

Listan kommer såklart att fyllas på med massa annat roligt under kommande månader. Om någon varit där nyligen som har massa härlig tips till oss så skicka gärna ett meddelande, det var ju som sagt flera år sedan vi var i denna underbara stad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar