måndag 12 december 2011

Malin's dag hela dagen :)

I lördags hade jag namnsdag och det tyckte Abbe att vi skulle fira! Så i lördags var det min dag hela dagen lång :) Blev uppvaktad med gratulationskort, blommor, fika och god middag. Jag kan definitivt tänka mig att bli uppvaktad även i fortsättningen för det var ju riktigt najs:) Tack finaste sambo och son för en toppen dag!
Den här fina ugnsformen köpte jag på favvobutiken Bagaren & Kocken , presentkort is da shit!
Farligt farligt men härligt härligt, resultatet av besöket på Tårtdecor i helgen!
Superfina rosor :)

Myser i soffan

Mmmmm pepparkakor :)

1 kommentar:

  1. Ja då får man en känga igen.

    GRATTIS I EFTERSKOTT PÅ NAMNSDAGEN MALIN.
    EN KLIPPNING TILL JUL BJUDER JAG PÅ.
    SITTER PÅ KONTOT JUST NU.

    SORRY GUMMAN.
    KRAM

    FAR

    SvaraRadera